A webshopban leadott rendeléssel kapcsolatos legfontosabb információk

Termékek kiválasztása, rendelés:

  • Miért és melyik játékcsomagot válasszam…?

Ezzel kapcsolatban átfogó információkat a Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK-Termékválasztó) oldalon, a termékekre vonatkozó információkat pedig az egyes termékek leírásánál találsz.

Ha ezeken az oldalakon nem találtad meg a választ a kérdésedre, akkor erre az oldalra kattintva megtalálhatod szakértőink elérhetőségét, akik készséggel segítenek megtalálni a számodra legideálisabb megoldást!

 

  • Hogyan tudom megrendelni a kiválasztott termékeket?

Amennyiben pontosan tudod, hogy mely termékeket szeretnéd megrendelni, akkor a webshop kezdőoldalán, az egyes termékek bal alsó sarkánál található Kosárba teszem   linkre kattintva ezt megteheted, aminek sikerességéről az oldal jobb felső sarkában megjelenő “… termékek … Ft” jelzés fog tájékoztatni és itt tudod nyomon követni épp milyen értékben pakoltál már a kosaradba.

Ha előbb meg szeretnéd ismerni részletesen a terméket, akkor kattints a termék fényképére, nevére vagy a jobb alső sarkánál lévő  Részletek  linkre, ami közvetlenül az adott termék részletes leírásához visz, innen a kosaradba egyszerűen, az alábbi gombra kattintva tudod tenni:

 

  • Hogyan tudom elküldeni a kosaramba összekészített rendelésem?

Amikor úgy érzed, összeállítottad a teljes kosarad és szeretnéd azt kifizetve hamarosan a kezedben tartani annak tartalmát, akkor egyszerűen kattints az oldal jobb felső sarkában látható kosár ikonra vagy a mellette látható “… termékek … Ft” linkre, ami egyből a Kosár oldaladra fog vinni, ahol leellenőrizheted a rendelésed, pontosíthatod, kiválaszthatod a szállítási módot és ha rendelkezel kuponkóddal azt is beválthatod.

Amint összeállt a végleges kosarad, kattints az összesítés végén látható “Tovább a pénztárhoz” gombra, vagy bárhol a webshopban a jobb felső sarokban található kosár ikonra lenyíló “Fizetés” linkre.

 

Rendelés leadása, fizetés:

  • Kuponhasználat: 

Ha kaptál tőlünk kupont (minden játékcsomagban kell már lennie kuponnak) meg kellett adjuk azt is, hogy érvényes-e akciók termékre is. Jelenleg használatban lévő kuponjaink közül csak a szülinaposoknak kiküldött kupont lehet felhasználni akciós termékre, a többit nem. Ez azt jelenti, hogy ha beteszed a kosaradba az akciós terméket, már nem használhatod fel a kupont, attól függetlenül, hogy van-e más, nem akciós termék a kosaradban. Ha egyszerre szeretnél akciós és nem akciós terméket is vásárolni és a kupont is felhasználni, azt kell tenned, hogy 2 rendelést adsz le: egyet a nem akciós termékekkel és a kuponkóddal – itt add meg szállítási adataidat és válaszd ki a fizetési módot is. Egy következő rendelésbe pedig tedd be az akciós termékeket, és válaszd a személyes átvételt, ami ingyenes – a megjegyzésbe pedig írd bele, hogy vonjuk össze az előző megrendeléseddel! Így egyben kapod meg az akciós és nem akciós termékeket, és fel tudtad használni a kuponodat is. 

  • Pénztár oldal:

Amikor a Pénztár oldalra érkezel, egy engedélykéréssel fogsz találkozni, hogy a weboldal felhasználhassa a tartózkodási helyed adatait. Amennyiben ezt engedélyezed, és GLS CsomagPontra kéred a kiszállítást, akkor a térkép egyből a hozzád legközelebbi CsomagPontokat fogja felkínálni. Ha nem engedélyezed a tartózkodási helyed használatát, akkor neked kell majd megkeresned irányítószám, vagy a helységnév alapján a hozzád legközelebbi CsomagPontokat.

Első lépésként a Számlázási adataid megadása kötelező, majd utána, ha ettől eltérő címre kéred a GLS házhozszállítást, akkor meg tudod adni a Szállítási adataidat. Ha számlázási adataidra kéred a szállítást is, akkor csak kattints a Tovább gombra!

Utolsó lépésként pedig a Szállítási és fizetési módokat véglegesítheted. 

A SzóKiMondóka 14 napos pénzvisszafizetési garanciát vállal a termékeire. Amennyiben 14 napon belül visszajuttatod hozzánk a megvásárolt terméket, annak árát visszatérítjük.

 

  • Hogyan fizethetek?

Jelenleg webáruházunkban négyféle lehetőséget kínálunk.

Közvetlen banki átutalás: Az átutalásos fizetésnél a visszaigazoló emailben megadott számlaszámra történő átutalással egyenlítheted ki a végösszeget, ebben az esetben a szállítási idő meghosszabbodik, hiszen a termék kiküldése csak a pénzösszeg beérkezése után történik.

Azonnali elektronikus fizetés: Amennyiben rendelkezel elektronikus fizetésre alkalmas bankkártyával, akkor választhatod a Kártyás fizetés (Borgun) fizetési módot, ami a “Megrendelés elküldése” gombra kattintást követően azonnal át fog irányítani a fizetési szolgáltató biztonságos fizetési felületére. A sikeres fizetést követően pedig egy munkanapon belül fel is adjuk a csomagod.

PayPal: Ha rendelkezel PayPal hozzáféréssel, azt kiválasztva a “Megrendelés elküldése” gombra kattintást követően a PayPal bizztonságos felületére irányít a rendszer és ott akár új kártyát hozzáadva is tudsz fizetni. A sikeres fizetést követően egy munkanapon belül feladjuk a csomagod.

GLS utánvét: Ezt a fizetési módot választva a futárnak tudod kifizetni készpénzzel, vagy kártyával a megrendelésed árát. 

 

  • Magyarországon belül milyen szállítási módok közül választhatok?

A GLS Futárszolgálat esetében, a futár házhoz viszi a terméket. Fontos pontosan megadnod a telefonszámodat, hogy ha bármi gond van a csomag átadásával, el tudjon érni a futár.

A GLS CsomagPont esetében a csomagodat a “Pénztár” oldal utolsó lépésénél megjelenő térkép segítségével kiválasztott Átvevőhelyre juttatjuk el, ott veheted át a csomagpont nyitvatartási idejében.

Személyes átvételre is lehetőség van. Ha ezt választod, akkor értékhatártól függetlenül ingyenes a szállítás, viszont pár nappal meghosszabbodhat rendelésed átfutása, mert nem minden terméket tartunk raktáron. Ebben az esetben is mindenképp várd meg a rendelésed visszaigazolását arról, hogy összekészítettük a csomagod és átveheted.
Címünk:
2600 Vác, Zrínyi Miklós utca 39. – az ipartelepen hátul.

 

  • Rendelhetek külföldről?

Igen, jelenleg Európa összes országába és az Egyesült Államokba (USPS) szállítunk. További országokba történő megrendelés esetén egyeztess velünk a szállítási feltételekről.

 

  • Mennyibe kerül a rendelésem kiszállítása?

Magyarországon belül a GLS házhozszállítás és a GLS CsomagPont szállítási költsége a kosárértéktől függően, sávosan változik. Minél nagyobb értékben rendelsz, annál olcsóbb, vagy akár ingyenes is lehet számodra a szállítás:

10.000 Ft alatt   1590 Ft
10.000 – 13.000 1290 Ft
13.000 – 16.000   890 Ft
16.000 felett      ingyenes 

Amennyiben személyes átvételt választasz, akkor értékhatártól függetlenül a szállítás ingyenes.

Külföldre történő szállításnál a célország szerint változó a költség, hogy pontosan mennyibe kerül az adott országba történő szállítás, arról a “Kosár” oldalon található Szállítási díj kalkulátor alapján kaphatsz pontos információt.

További kérdésed maradt a rendeléssel kapcsolatban?

  • Akkor keress minket bátran az alábbi elérhetőségeinken:

Telefonszámunk: +36-20-513-3424

Logisztikai kérdésekben Webshopiroda: +36-30-84-83-100

E-mail címünk: vasarlas (kukac) szokimondoka (pont) hu

 

Ügyfélszolgálat, szakmai tanácsadás:

szia (kukac) szokimondoka (pont) hu

Skype: szokimondoka