A webshopban leadott rendeléssel kapcsolatos legfontosabb információk
Termékek kiválasztása, rendelés:
- Miért és melyik játékcsomagot válasszam…?
Ezzel kapcsolatban átfogó információkat a Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK-Termékválasztó) oldalon, a termékekre vonatkozó információkat pedig az egyes termékek leírásánál találsz.
Ha ezeken az oldalakon nem találtad meg a választ a kérdésedre, akkor erre az oldalra kattintva megtalálhatod szakértőink elérhetőségét, akik készséggel segítenek megtalálni a számodra legideálisabb megoldást!
- Hogyan tudom megrendelni a kiválasztott termékeket?
Amennyiben pontosan tudod, hogy mely termékeket szeretnéd megrendelni, akkor a webshop kezdőoldalán, az egyes termékek bal alsó sarkánál található Kosárba teszem linkre kattintva ezt megteheted, aminek sikerességéről az oldal jobb felső sarkában megjelenő “… termékek … Ft” jelzés fog tájékoztatni és itt tudod nyomon követni épp milyen értékben pakoltál már a kosaradba.
Ha előbb meg szeretnéd ismerni részletesen a terméket, akkor kattints a termék fényképére, nevére vagy a jobb alső sarkánál lévő Részletek linkre, ami közvetlenül az adott termék részletes leírásához visz, innen a kosaradba egyszerűen, az alábbi gombra kattintva tudod tenni:
- Hogyan tudom elküldeni a kosaramba összekészített rendelésem?
Amikor úgy érzed, összeállítottad a teljes kosarad és szeretnéd azt kifizetve hamarosan a kezedben tartani annak tartalmát, akkor egyszerűen kattints az oldal jobb felső sarkában látható kosár ikonra vagy a mellette látható “… termékek … Ft” linkre, ami egyből a Kosár oldaladra fog vinni, ahol leellenőrizheted a rendelésed, pontosíthatod, kiválaszthatod a szállítási módot és ha rendelkezel kuponkóddal azt is beválthatod.
Amint összeállt a végleges kosarad, kattints az összesítés végén látható “Tovább a pénztárhoz” gombra, vagy bárhol a webshopban a jobb felső sarokban található kosár ikonra lenyíló “Fizetés” linkre.
Rendelés leadása, fizetés:
- Kuponhasználat:
Ha kaptál tőlünk kupont (minden játékcsomagban kell már lennie kuponnak) meg kellett adjuk azt is, hogy érvényes-e akciók termékre is. Jelenleg használatban lévő kuponjaink közül csak a szülinaposoknak kiküldött kupont lehet felhasználni akciós termékre, a többit nem. Ez azt jelenti, hogy ha beteszed a kosaradba az akciós terméket, már nem használhatod fel a kupont, attól függetlenül, hogy van-e más, nem akciós termék a kosaradban. Ha egyszerre szeretnél akciós és nem akciós terméket is vásárolni és a kupont is felhasználni, azt kell tenned, hogy 2 rendelést adsz le: egyet a nem akciós termékekkel és a kuponkóddal – itt add meg szállítási adataidat és válaszd ki a fizetési módot is. Egy következő rendelésbe pedig tedd be az akciós termékeket, és válaszd a személyes átvételt, ami ingyenes – a megjegyzésbe pedig írd bele, hogy vonjuk össze az előző megrendeléseddel! Így egyben kapod meg az akciós és nem akciós termékeket, és fel tudtad használni a kuponodat is.
- Pénztár oldal:
Amikor a Pénztár oldalra érkezel, egy engedélykéréssel fogsz találkozni, hogy a weboldal felhasználhassa a tartózkodási helyed adatait. Amennyiben ezt engedélyezed, és GLS CsomagPontra kéred a kiszállítást, akkor a térkép egyből a hozzád legközelebbi CsomagPontokat fogja felkínálni. Ha nem engedélyezed a tartózkodási helyed használatát, akkor neked kell majd megkeresned irányítószám, vagy a helységnév alapján a hozzád legközelebbi CsomagPontokat.
Első lépésként a Számlázási adataid megadása kötelező, majd utána, ha ettől eltérő címre kéred a GLS házhozszállítást, akkor meg tudod adni a Szállítási adataidat. Ha számlázási adataidra kéred a szállítást is, akkor csak kattints a Tovább gombra!
Utolsó lépésként pedig a Szállítási és fizetési módokat véglegesítheted.
A SzóKiMondóka 14 napos pénzvisszafizetési garanciát vállal a termékeire. Amennyiben 14 napon belül visszajuttatod hozzánk a megvásárolt terméket, annak árát visszatérítjük.
- Hogyan fizethetek?
Jelenleg webáruházunkban négyféle lehetőséget kínálunk.
Közvetlen banki átutalás: Az átutalásos fizetésnél a visszaigazoló emailben megadott számlaszámra történő átutalással egyenlítheted ki a végösszeget, ebben az esetben a szállítási idő meghosszabbodik, hiszen a termék kiküldése csak a pénzösszeg beérkezése után történik.
Azonnali elektronikus fizetés: Amennyiben rendelkezel elektronikus fizetésre alkalmas bankkártyával, akkor választhatod a Kártyás fizetés (Borgun) fizetési módot, ami a “Megrendelés elküldése” gombra kattintást követően azonnal át fog irányítani a fizetési szolgáltató biztonságos fizetési felületére. A sikeres fizetést követően pedig egy munkanapon belül fel is adjuk a csomagod.
PayPal: Ha rendelkezel PayPal hozzáféréssel, azt kiválasztva a “Megrendelés elküldése” gombra kattintást követően a PayPal bizztonságos felületére irányít a rendszer és ott akár új kártyát hozzáadva is tudsz fizetni. A sikeres fizetést követően egy munkanapon belül feladjuk a csomagod.
GLS utánvét: Ezt a fizetési módot választva a futárnak tudod kifizetni készpénzzel, vagy kártyával a megrendelésed árát.
- Magyarországon belül milyen szállítási módok közül választhatok?
A GLS Futárszolgálat esetében, a futár házhoz viszi a terméket. Fontos pontosan megadnod a telefonszámodat, hogy ha bármi gond van a csomag átadásával, el tudjon érni a futár.
A GLS CsomagPont esetében a csomagodat a “Pénztár” oldal utolsó lépésénél megjelenő térkép segítségével kiválasztott Átvevőhelyre juttatjuk el, ott veheted át a csomagpont nyitvatartási idejében.
Személyes átvételre is lehetőség van. Ha ezt választod, akkor értékhatártól függetlenül ingyenes a szállítás. Két átvételi pont közül választhatsz:
2600 Vác, Zrínyi Miklós utca 41. – az ipartelepen hátul, Webshopiroda.
Nyitvatartás: hétfő-péntek 9.00-15.00.
Csomagod a megrendelés másnapján tudod itt átvenni.
1062 Budapest, Bajza u. 24. – Katica Könyv Műhely.
Nyitvatartás: hétfő-csütörtök 9.00-16.00, péntek 9.00-14.00.
Csomagod a megrendelés másnapján 13.00 órától tudod itt átvenni.
- Rendelhetek külföldről?
Igen, jelenleg Európa összes országába és az Egyesült Államokba (USPS) szállítunk. További országokba történő megrendelés esetén egyeztess velünk a szállítási feltételekről.
- Mennyibe kerül a rendelésem kiszállítása?
Magyarországon belül a GLS házhozszállítás és a GLS CsomagPont szállítási költsége a kosárértéktől függően, sávosan változik. Minél nagyobb értékben rendelsz, annál olcsóbb, vagy akár ingyenes is lehet számodra a szállítás:
10.000 Ft alatt 1590 Ft
10.000 – 13.000 1290 Ft
13.000 – 16.000 890 Ft
16.000 felett ingyenes
Amennyiben személyes átvételt választasz, akkor értékhatártól függetlenül a szállítás ingyenes.
Külföldre történő szállításnál a célország szerint változó a költség, hogy pontosan mennyibe kerül az adott országba történő szállítás, arról a “Kosár” oldalon található Szállítási díj kalkulátor alapján kaphatsz pontos információt.
További kérdésed maradt a rendeléssel kapcsolatban?
- Akkor keress minket bátran az alábbi elérhetőségeinken:
Telefonszámunk: +36/20-66-56-199
Logisztikai kérdésekben Webshopiroda: +36-30-84-83-100
E-mail címünk: vasarlas (kukac) szokimondoka (pont) hu
Ügyfélszolgálat, szakmai tanácsadás:
szia (kukac) szokimondoka (pont) hu
Skype: szokimondoka